تعمیرات گوشی سامسونگ A03s در کرج

معرفی گوشی سامسونگ گلگسی A03s

امروز برای بررسی گوشی A03s در خدمت شما هستیم.

این گوشی برخلاف سایر گوشی های اقتصادی سامسونگ (A01/A02و..) مشخصاتی فراتر از گوشی هوشمند اقتصادی دارد و میتواند شما را از خود راضی نگه دارد.

یک از مهم ترین شاخصه های این گوشی نسبت به مدل های قبلی خود (A01/A02و..) حضور حسگر اثر انگشت بر روی دکمه پاور می باشد.

یکی دیگر از  دلایل اینکه این گوشی فراتر از یک گوشی اقتصادی است ، تعداد دوربین های آن می باشد زیرا گوشی های اقتصادی سامسونگ در سال گذشته یک الی دو دوربین داشته اند اما A03s سه دوربین در قاب پشتی خود جای داده است .

دوربین های اصلی این گوشی به همراه فلش دوربین در یک پنل مستطیلی که شیشه ای هم می باشد در بالا سمت چپ قاب پشتی قرار گرفته است که ظاهر خوبی به این گوشی داده است و جز نام سامسونگ در پایین قاب پشتی چیزی دیگر وجود ندارد.

اما در پنل جلویی این گوشی یک صفحه نمایش وجود دارد که همچون 70 درصد گوشی های جدید سامسونگ صفحه نمایش با حاشیه کم و دوربین سلفی به صورت قطره ای وجود دارد که حسگر تماس و اسپیکر آن در حاشیه بالای دوربین مخفی شده است.

اما یکی از جذاب ترین گزینه های این گوشی حسگر اثر انگشت آن می باشد که با دکمه پاور ادغام شده است که مورد استقبال بسیاری از کاربران قرار گرفته است.

اسپیکر اصلی ، سوکت شارژ ، میکروفون و سوکت هندزفری همگی در پایین گوشی قرار گرفته است که این مورد در 99 درصد گوشی جدید سامسونگ مشترک می باشدو

سوکت شارژ A03S از نوع type_c می باشد و از شارژ سریع با داشتن یک آداپتور 15W پشتیبانی میکند.

در ادامه به نقد و بررسی این گوشی فوق العاده میپردازیم.

با ما همراه باشید

تعمیرات گوشی سامسونگ A03s در کرج

تعمیرات سامسونگ گلگسی A03s

نمایندگی رسمی تعمیرات گوشی های سامسونگ در کرج (me-samsung.ir)  دارای تیمی از تکنسین های ماهر و با تجربه می باشد که سال ها تجربه در زمینه تعمیرات گوشی های سامسونگ دارند.

اگر برای گوشی A03s شما مشکلی پیش آمده است اما دلیل آن را نمی دانید اصلا جای نگرانی نیست ، شما میتوانید با مراجعه جضوری به نمایندگی رسمی تعمیرات گوشی های سامسونگ و ارئه گوشی خود ، یک بررسی کامل دریافت کنید تا تمامی مشکلات آن آشکار شود.

تعمیرات خود را انتخاب کنید

آیا صفحه نمایش گوشی A03s شما شکسته است؟

آیا گوشی شما در اثر برخورد با آب مشکلاتی برایش پیش آمده؟

یا اینکه باتری گوشی شما به خوبی شارژ نگه دارد؟

کارشناسان ما گوشی شما را به صورت کامل بررسی و عیب یابی میکنند.

در مجموعه ما خدماتی هست که هنگام بازدید از فروشگاه me-samsung توسط همکاران ما دریافت خواهید کرد:

بررسی و عیب یابی کامل به صورت رایگان در صورت در خواست شما.

تعمیرات فوری و کار آمد ( بیشتر خدمات ما زیر 2 ساعت انجام می شود)

برآورد هزینه تعمیرات و پیشنهاد بهترین راه برای تعمیر.

یک سال گارانتی معتبر برای تمامی خدمات و قطعات.

برآورد رایگان تعمیر دستگاه A03s خود را همراه با ضمانت دریافت کنید. از قیمت راضی هستید، در صورت رضایت میتوانید درخواست تعمیر خود را برای ما بفرستید تا در سریع ترین زمان تلفن همراه شما مثل روز اول شود.

تعمیرات گوشی سامسونگ A03s در کرج

مشخصات فنی

تعمیرات گوشی سامسونگ A03s در کرج

از جمله خدمات مجموعه ما در کرج :

تعمیر صفحه نمایش

تعمیر باتری

تعمیر آسیب مایعات

تعمیر پورت شارژ

تعمیر دکمه خانه یا  هوم

تعمیر دکمه پاور

تعمیر دکمه ولوم یا صدا

تعمیر دکمه تنظیم صدا

تعمیر دوربین عقب

تعمیر دوربین جلو

تعمیر میکروفون

تعمیر بلندگوی

تعمیر پنل لمسی سامسونگ

تعمیر کاور باتری

تعمیر قاب پشتی

تعمیر شیشه عقب

تعمیر آنتن گلکسی

تعمیر سوکت هدفون

تعمیر ال سی دی سامسونگ گلکسی

تعمیر نرم افزار سامسونگ گلکسی

تعمیر لرزش سامسونگ گلکسی

تعمیر وای فای سامسونگ گلکسی

تعمیر گسل ناشناخته

ترمیم بوت

حذف جیمیل

حذف سامسونگ اکانت

تعمیرات گوشی سامسونگ A03s در کرج

پرش آنتن سامسونگ A03s

ممکن است گوشی شما پرش آنتن داشته باشد . این مشکل دلایل بسیاری می تواند داشته باشد.

یکی از آن ها ضربه به پشت گوشی شما است ، ممکن است با یک ضربه محکم به قاب پشتی گوشی شما ممکن است آسیب به برد گوشی زده و باعث پرش آنتن شود.

مورد دیگر بیس باند است،بیس باند هم به دلیل ضربه یا مشکلات سخت افزاری ایجاد می شود ، این مشکل در گوشی آیفون 7 بسیار شایع است.

قدیمی بودن سیم کارت هم میتواند باعث این اتفاق باشد اما احتمالش بسیار کم است شما می توانید به راحتی با خرید یک سیم کارت جدید از نمایندگی اپراتور مد نظر و استفاده از آن این مشکل را حل کنید.

از کار افتادن اسپیکر اصلی

شما در روز استفاده زیادی از اسپیکر گوشی A03s خود دارید. زمانی که در فضای مجازی فیلمی می بینید یا موزیکی گوش میدهید انتظار صدای واضح و رسا را دارید.

حالا اگر این طور نباشد چی؟ اگر اسپیکر A03s شما صدایی با کیفیت پخش نکند یا اصلا صدایی از آن در نیاید چی؟

ممکن است در اسپیکر گوشی شما آب یا مایعی رفته باشد که صدای آن را از کیفیت اصلی دور کند یا اصلا صدایی پخش نشود یا ممکن است در طی زمانی طولانی نسبت به شرایطی که گوشی شما در آن قرار دارد گرد و قبار در محفظه اسپیکر شما رفته باشد و باعث کم شدن صدا و کیفیت آن شده باشد.

در این شرایط گوشی A03s شما باید باز شود و با بررسی دقیق معلوم شود نیاز به سرویس دارد با تعویض قطعه.

ما در نمایندگی تعمیرات گوشی های سامسونگ در کرج تمامی این مراحل را همراه با بالاترین کفیت از نظر خدمات تعمیری و قطعات به شما اراعه می دهیم.

تعمیرات گوشی سامسونگ A03s در کرج

چرا نمایندگی رسمی تعمیرات سامسونگ ؟

شما برای تعمرات هر وسیله ای سعی می کنید به نمایندگی آن مراجعه کنید. گوشی A03s هم به این صورت می باشد ، شما باید برای تعمیر این گوشی به نمایندگی رسمی گوشی های سامسونگ مراجعه کنید.

ما در نمایندگی رسمی تعمیرات گوشی هاتی سامسونگ در کرج ، تمامی خدمات مربوط به گوشی های سامسونگ را همراه با گارانتی 12 ماهه ( قطعات و خدمات ) انجام می دهیم تا شما در آسودگی خاطر گوشی خود را تعمیر کنید.

مرکز تخصصی تعمیرات سامسونگ در کرج

ما در نمایندگی رسمی تعمیرات گوشی های سامسونگ در کرج ، همراه با تیم حرفه ای و متخصص خود ، سالها تجربه در زمینه تعمیرات گوشی های سامسونگ در تمامی مدل ها داشته و همانطور که در بالا ذکر شده تمامی خدمات دارای گارانتی یک ساله می باشد.

ما در تعمیرات خود از قطعات اصلی و اورجینال استفاده کرده تا در آینده برای گوشی شما مشکلی به علت تقلبی بودن قطعات پیدا نکند.

علاوه بر تعمبرات ، خرید و فروش تمامی مدل های گوشی های سامسونگ از گوشی های اقتصادی تا پرچم دار هم صورت میگیرد و شما میتوانید با بهرین قیمت ممکن گوشی مئ نظر خود را خریده یا بفروشید.

 

 

 

پیام بگذارید